2010821201 |
Didàctica de l'Educació Física |
2020-2021 |
Seminari de coordinació. Primària-Secundària |
|
|
|
4/2/2021 - 25/3/2021 (20 hores) de 18:00h a 20:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Alt Penedès
|
| |
|
|
| |
|
|
Descripció i Metodologia: |
[A través de la plataforma de Google Meet]
Compartir criteris i reflexionar sobre diferents aspectes de la pràctica educativa per tal de millorar les activitats d'educació física a l'escola.
|
| |
Objectius |
-Compartir activitats i estratègies metodològiques adaptades a la nova 'normalitat' COVID, des de l’àmbit de l’EF.
-Conèixer el currículum i identificar-lo com una oportunitat per a la reflexió pedagògica de la pràctica a l’aula
-Entendre la programació com una presa de decisions de l’equip docent
-Compartir el significat de l’avaluació com a eina per a l’aprenentatge
-Compartir instruments d'avaluació per recollir els procés d'aprenentatge dels alumnes.
|
| |
Continguts |
-Jocs i propostes didàctiques adaptades al COVID.
-Currículum educació física
-Avaluació competencial
-Instruments d'avaluació
|
| |
Avaluació |
-Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores telemàtiques de formació
-Avaluació positiva de les tasques individuals i en petit grup, en relació a l'aprofitament i transferència immediata
|
| |
Persones destinatàries |
Docents que actualment treballen en centres educatius de l'Alt Penedès.
|
| |
E-mail |
crp-altpenedes@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
04/02/2021 |
1800 |
2000 |
Sessió 2 |
dijous |
11/02/2021 |
1800 |
2000 |
Sessió 3 |
dijous |
18/02/2021 |
1800 |
2000 |
Sessió 4 |
dijous |
25/02/2021 |
1800 |
2000 |
Sessió 5 |
dijous |
04/03/2021 |
1800 |
2000 |
Sessió 6 |
dijous |
11/03/2021 |
1800 |
2000 |
Sessió 7 |
dijous |
18/03/2021 |
1800 |
2000 |
Sessió 8 |
dijous |
25/03/2021 |
1800 |
2000 |
|
| |